Sprawdź czy model telefonu Twojego Dziecka jest kompatybilny z aplikacją Bezpieczny smartfon
Poniżej znajdziesz aktualną listę [stan na 04.05.2022r.] modeli telefonów, które są kompatybilne z aplikacją „Bezpieczny smartfon”, którą należy zainstalować na telefonie chronionym. Pamiętaj, że kreatywność Twojego dziecka nie zna granic, dlatego pomimo dołożenia wszelkich starań, by zapewnić niezawodność aplikacji, nie gwarantujemy, że Twoja pociecha nie znajdzie sposobu na obejście niektórych blokad ustawianych przez usługę. Na wskazanych modelach (urządzenie Dziecka) aplikacja powinna działać prawidłowo:
Lista urządzeń, na których gwarantujemy działanie aplikacji dla Dziecka:
Google Pixel 3
Google Pixel 4
Google Pixel 5
Huawei Mate 10 Lite
Huawei P30
Motorola G7 Play
Motorola G7 Power
One Plus 8
Samsung Galaxy A51
Samsung Galaxy A8
Samsung Galaxy Note 20
Samsung Galaxy Note 9
Samsung Galaxy S10e
Samsung Galaxy S20
Samsung Galaxy S21+
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S8
Samsung Galaxy S9
Xiaomi Redmi Note 7
Xiaomi Redmi Note 8
Xiaomi Redmi Note 8T
Xiaomi Redmi Note 9
Lista urządzeń, na których aplikacja powinna działać prawidłowo (nadal w naszych testach):
Google Pixel 3a XL
Huawei Nova 3
Huawei P Smart
Huawei P smart + 2019
Huawei P smart Z
Huawei P20 Lite
Huawei P30 Lite
Huawei P30 Pro
Huawei P9 Lite 2017
Huwaei P10 Lite
Huwaei P9 Lite
OPPO Reno 4 Lite
Samsung Galaxy A10
Samsung Galaxy A71
Samsung Galaxy A40
Samsung Galaxy A41
Samsung Galaxy A50
Samsung Galaxy A70
Samsung Galaxy J7 2017
Samsung Galaxy M21
Samsung Galaxy S7
Vivo Y20 (V2027)
Vivo Y70
Xiaomi Mi 9T
Xiaomi Redmi 8
Xiaomi Redmi 9
Xiaomi Redmi Note 4
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Jeśli na powyższej liście nie znalazłeś telefonu swojego Dziecka – nie martw się! Cały czas poszerzamy ofertę wspieranych urządzeń, już wkrótce do listy dołączą kolejne modele.
Jeśli mimo posiadania wpieranego modelu telefonu zauważasz, że blokady zdefiniowane w aplikacji Rodzica aktywują się z opóźnieniem na telefonie Dziecka, powodem tego może być spadek wydajności telefonu, z którego korzysta Dziecko. Czas uruchomienia blokady powinien wynosić tyle ile zazwyczaj zajmuje uruchomienie aplikacji/gry (od kilku do kilkudziesięciu sekund).
Gdy telefon użytkowany jest dłuższy czas, zainstalowane aplikacje mogą się nie uruchamiać, nie działać prawidłowo, zawieszać się albo działać z opóźnieniem.
Na spadek wydajności telefonu wpływ może też mieć brak miejsca w pamięci urządzenia, brak aktualizacji oprogramowania telefonu lub niestabilne połączenie z Internetem.
Im więcej na urządzeniu aplikacji, zdjęć, filmów, SMS-ów, tym większe obciążenie dla telefonu, a co za tym idzie obniżenie jego wydajności.
Zainstalowane na telefonie aplikacje często uruchamiają procesy w tle, których działanie nie jest widoczne na pierwszy rzut oka, natomiast pochłania to zasoby i spowalnia telefon.
Im więcej pamięci jest wykorzystane, tym wolniej działa telefon, dlatego do prawidłowego i sprawnego działania aplikacji „Bezpieczny smartfon” zalecamy pozostawienie co najmniej 30% wolnej pamięci. Ponadto jak największą ilość danych zalecamy przechowywać na karcie pamięci, aby nie obciążać tej wbudowanej – telefonu.
Wiele aplikacji aktualizuje się automatycznie. Im więcej aktualizacji dokonuje się w tym samym czasie, tym bardziej spowalnia to również pracę telefonu i dostępność Internetu.
To tylko niektóre przyczyny, dla których urządzenie może wolniej reagować na ustalone blokady i limity. Czas pokazania się blokady czy uruchomienia konkretnej funkcji w aplikacji „Bezpieczny smartfon” zależy od bardzo wielu czynników związanych z konkretnym modelem telefonu, na które jako producent aplikacji nie mamy wpływu.